Dzień dobry!
Aura Spokoju to ośrodek znajdujący się w Warszawie, przy ul. Wilanowskiej 89, w którym możesz skorzystać z wyjątkowych zabiegów relaksacyjnych w kabinach floatingowych.
Za pośrednictwem serwisu auraspokoju.pl możesz zapoznać się z naszą ofertą, zarezerwować termin sesji floatingowej lub masażu, jak również dokonać zakupu voucherów uprawniających w określonym czasie skorzystać z zabiegów w naszym ośrodku.
Poniżej znajdziesz regulamin serwisu, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie rezerwacji terminu, zakupie voucherów, dostępnych formach dostawy i płatności, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
Ośrodkiem Aura Spokoju i serwisem auraspokoju.pl zarządza Piotr Kolmas, prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą „Firma Szkoleniowa Kolmas Piotr Kolmas” z siedzibą w Warszawie, ul. Puszczyka 14, 02-785 Warszawa, zarejestrowana przez Prezydenta M. St. Warszawy (Dzielnica: Ursynów) w Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 342656, NIP 521 152 52 97, Regon 016004669.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail biuro@auraspokoju.pl
Pozdrawiamy, życząc wyjątkowych i relaksujących chwil zespół ośrodka AuraSpokoju
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
§ 2 Postanowienia wstępne
§ 3 Zawartość Serwisu, konto użytkownika i newsletter
§ 4 Rezerwacja terminu
§ 5 Zakup voucherów
§ 6 Formy dostawy i metody płatności
§ 7 Dostawa i realizacja vouchera
§ 8 Odstąpienie od umowy Konsumenta
§ 9 Reklamacje
Wszelkie reklamacje związane z Serwisem, rezerwacjami lub zakupami dokonywanymi za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail biuro@auraspokoju.pl. W reklamacji Użytkownik powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu. Administrator będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 10 Dane osobowe i pliki cookies
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 12 Postanowienia końcowe